قرص کلاژن گلد برای چیست؟ موارد مصرف این مکمل پوست را بشناسید!

قرص کلاژن گلد برای چیست؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

کلاژن پروتئینی است که در استحکام پوست و زیبایی آن نقش بسیار مهمی دارد. با افزایش سن، بدن ما میزان کمتری کلاژن تولید می‌کند و همین مسئله موجب ظهور بیشتر چین و چروک‌ها می‌گردد. لذا تامین کلاژن مورد نیاز پوست، از طریق منابع کمکی مانند مکمل‌های کلاژن موجود در بازار، می‌تواند یک راه حل مناسب برای کاهش چین و چروک‌ها و تقویت پوست باشد. در میان انواع مختلف مکمل‌های حاوی کلاژن که توسط برندهای گوناگون به بازار دارویی عرضه می‌شوند، قرص کلاژن گلد یک محصول بسیار پرطرفدار می‌باشد. این قرص حاوی کلاژن هیدرولیز شده است و محصولی از شرکت آدریان سلامت می‌باشد. برای کسانی که نمی‌دانند قرص کلاژن گلد برای چیست و در چه مواردی کاربرد دارد، مطالعه این مقاله از مجله سلامت مفیدطب می‌تواند بسیار مفید باشد. با ما همراه باشید.

قرص کلاژن گلد برای چیست؟

همانطور که گفتیم قرص کلاژن گلد آدریان سلامت حاوی کلاژن هیدرولیز شده نوع ۱ و ۳ است که به مقدار ۸۳۳ گرم در هر قرص وجود دارد. این قرص یک وظیفه اصلی دارد و آن افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک می‌باشد.

البته که قرص کلاژن گلد فواید دیگری نیز برای مصرف‌کنندگان خود به ارمغان می‌آورد. این مکمل دارای خاصیت ضد پیری و جوان‌کنندگی پوست می‌باشد و از همین رو طرفداران زیادی پیدا کرده است. از دیگر فواید قرص کلاژن گلد می‌توان به افزایش آبرسانی پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست، رفع تیرگی‌ها و کمک به درمان لک‌های پوستی ناشی از آفتاب اشاره کرد.

پس در پاسخ به این سوال که قرص کلاژن گلد برای چیست، باید بگوییم به طور کلی کلاژن هیدرولیز شده موجود در این قرص باعث تاثیر در لایه‌های عمیق پوست شده و به حفظ سلامت و افزایش زیبایی آن کمک می‌کند. این ترکیب با افزایش آبرسانی پوست و هیدراته کردن آن، باعث تقویت خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست می‌شود.

خرید قرص کلاژن گلد

کاربرد قرص کلاژن گلد برای چین و چروک

در ابتدای مقاله هم گفته ش، با افزایش سن، میزان تولید پروتئین کلاژن در بدن کاهش می‌یابد، لذا خطوط ریز چروک نیز در پوست بیشتر نمایان می‌گردد. در چنین شرایطی افرادی که می‌خواهند حتی الامکان با کاهش تولید کلاژن در بدن خود مقابله کنند، به مصرف مکمل‌های آن روی می‌آورند. مصرف مکمل‌های حاوی کلاژن از جمله کلاژن هیدرولیز شده تا حد قابل قبولی می‌تواند روند پیری را به تعویق بیندازند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کند. قرص کلاژن گلد نیز یکی از موارد کمک‌کننده در تامین کلاژن مورد نیاز پوست برای کاهش چین و چروک‌ها می‌باشد.

قرص کلاژن گلد
قرص کلاژن گلد آدریان سلامت یکی از پرفروش‌ترین مکمل‌های حاوی کلاژن در جهت تقویت سلامت و زیبایی پوست

فواید قرص کلاژن گلد برای لک صورت

یکی دیگر از مواردی که می‌توان به پاسخ‌های قرص کلاژن گلد برای چیست، اضافه کرد، بهبود لک صورت است. این محصول با دارا بودن کلاژن هیدرولیز شده نوع ۱ و ۳ می‌تواند به افزایش آبرسانی پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست کمک کرده و در رفع تیرگی‌ها و درمان لک‌های پوستی ناشی از آفتاب موثر عمل کند.

استفاده از قرص کلاژن گلد برای مو

تا این بخش از مقاله به خوبی متوجه شده‌اید که پروتئین کلاژن در سلامت پوست نقش مهمی ایفا می‌کند. همین مسئله موجب می‌شود که کلاژن بتواند در سلامت پوست سر و جلوگیری از ریزش مو نیز تاثیرگذار باشد. کلاژن در سلامت فولیکول مو و حفظ ساختار آن نقش داشته و می‌تواند به تقویت ریشه موها کمک کند. علاوه بر این مصرف مکمل‌های حاوی کلاژن، مانند قرص کلاژن گلد در آبرسانی و حفظ الاستیسیته پوست سر موثر بوده و از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند.

تاثیر قرص کلاژن گلد برای چاقی صورت

برخی از کاربران از ما می‌پرسند که آیا قرص کلاژن گلد برای چاقی صورت نیز می‌تواند موثر عمل کند؟ همانطور که تا این بخش از مقاله توضیح دادیم که قرص کلاژن گلد برای چیست، حتما متوجه شده‌اید که این قرص می‌تواند به آبرسانی بهتر پوست و تحریک خاصیت ارتجاعی آن کمک کند. لذا در مجموع پس از مصرف قرص کلاژن گلد، ظاهر پوست بهبود پیدا کرده و ممکن است فرد این تغییر در ظاهر را به معنی پرشدن صورت در نظر بگیرد. اما به طور کلی کلاژن و مکمل‌های آن هیچ اثر چاق‌کننده‌ای ندارد. حتی تا حدی می‌توان کلاژن را در سرکوب اشتها و کاهش وزن نیز موثر دانست.

جمع بندی قرص کلاژن گلد برای چیست

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب توضیح داده شد که قرص کلاژن گلد آدریان یک مکمل تقویتی پوست است که حاوی کلاژن هیدرولیز شده می‌باشد. سوال اصلی ما در این مقاله این بود که قرص کلاژن گلد برای چیست و در چه مواردی کاربرد دارد. به طور کلی می‌توان موارد زیر را به عنوان کاربردهای اصلی مکمل کلاژن گلد در نظر گرفت:

  • کمک به درمان لک‌های پوستی ناشی از آفتاب
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • ضد پیری و جوان‌کننده پوست
  • کمک به حفظ سلامت پوست
  • افزایش آبرسانی پوست
  • حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست
  • رفع تیرگی‌های پوست

شما می‌توانید جهت خرید قرص کلاژن گلد و اطلاع از قیمت قرص کلاژن در داروخانه به لینک دسته بندی زیر مراجعه نمایید. این فروشگاه با ارائه تخفیفات ویژه و تامین انواع مکمل‌های اصل و معتبر، سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل می‌دهد.

قیمت قرص کلاژن در داروخانه

هر سوال دیگری در مورد مکمل‌ها و محصولات گیاهی ما داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

 

سوالات متداول

قرص کلاژن گلد برای چاقی صورت مناسب است؟

مکمل‌های کلاژن معمولا حاوی هیچ نوع هورمون و ترکیب چاق‌کننده یا کالری اضافی نیستند که چاقی صورت و بدن را به همراه داشته باشند. اما این مکمل‌ها از جمله قرص کلاژن گلد با آبرسانی پوست و تحریک خاصیت ارتجاعی آن، باعث بهبود ظاهر پوست صورت می‌شوند و ممکن است فرد این تغییر در ظاهر را به معنی پرشدن صورت در نظر بگیرد.

قرص کلاژن گلد برای چه سنی مناسب است؟

قرص کلاژن گلد برای بزرگسالان بوده و مصرف آن در کودکان توصیه نمی‌شود. بهتر است افراد زیر ۱۸ سال از این قرص بدون مشورت با پزشک استفاده نکنند.

طریقه مصرف قرص کلاژن گلد برای چین و چروک چگونه است؟

مصرف مکمل‌های حاوی کلاژن از جمله کلاژن هیدرولیز شده تا حد قابل قبولی می‌تواند روند پیری را به تعویق بیندازند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کند. جهت مصرف قرص کلاژن گلد می‌توانید هر شب ۳ عدد از این قرص را همراه آب میل کنید. طول دوره درمان با قرص کلاژن گلد بهتر است به مدت حداقل ۴ الی حداکثر ۱۲ هفته ادامه پیدا کند.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط