عوارض پروتئین وی کاله شامل چه مواردی است؟

عوارض پروتئین وی کاله چیست؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

پروتئین وی یکی از اساسی‌ترین مکمل‌ها برای کاهش وزن و افزایش حجم عضلات است که به دلیل بالا بودن مقدار مصرفی روزانه، تهیه مداوم این مکمل برای بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان راحت نیست. چرا که قیمت مکمل‌های پروتئین وی، مخصوصاً برندهای خارجی در اغلب موارد بالا است. از همین رو بیشتر افراد به دنبال مکمل‌های ایرانی باکیفیت هستند، تا بتوانند نیاز خود را تامین کنند. در این میان برند کاله پرو، به دلیل تولید محصولات با کیفیت، توانسته رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان خود را کسب کند. با این حال ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که عوارض پروتئین وی کاله چیست و آیا می‌توان با خیال راحت از مکمل‌های این برند استفاده کرد یا خیر؟ در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

محصولات پروتئین وی کاله

محصولات پروتئینی کاله با دارا بودن مقدار پروتئین بالا و چربی و قند پایین، به طور ویژه برای ورزشکاران و افرادی که به تناسب اندام و تغذیه سالم خود اهمیت می‌دهند، ایده آل می‌باشد. به طور مثال مکمل پروتئین وی کنسانتره کاله پرو یکی از بهترین محصولات این برند است که برای اولین بار در ایران و خاورمیانه با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با هدف تامین نیاز ورزشکاران حرفه ای و آماتور به پروتئین تولید شد.

محصول پروتئین وی کنسانتره کاله پرو حاوی ۸۰ درصد پروتئین است که در قوطی‌های پودر ۱۸۰۰ گرمی و یا پاکت‌های پودر ۶۵۰ گرمی با ۳ طعم وانیلی، کوکی و شکلاتی عرضه می‌شود و حاوی ۲۵ گرم پروتئین در هر پیمانه است. جهت خرید اینترنتی محصولات کاله پرو به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید اینترنتی محصولات کاله پرو

به طور کلی پروتئین وی چه عوارضی دارد؟

قبل از اینکه عوارض پروتئین وی کاله را به طور اختصاصی بررسی کنیم، بهتر است با عوارض احتمالی که برای مکمل‌های پروتئین وی بیان می‌شود، آشنا شویم.

همانند هر دارو و مکمل دیگری، پروتئین وی نیز در صورتی که مطابق با مقادیر تعیین‌شده مصرف شود، برای اکثر افراد مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند. اما برخی منابع ادعا می‌کنند که مصرف بیش از حد پروتئین وی می‌تواند به کلیه‌ها و کبد آسیب برساند و حتی باعث پوکی استخوان شود.

از جمله شایع‌ترین عوارض پروتئین وی که باید به آن‌ها توجه کافی داشته باشید، شامل موارد زیر هستند:

  • عوارض گوارشی: رایج‌ترین عارضه جانبی پروتئین وی، مشکلات گوارشی و هضم مانند نفخ، اسهال، یبوست و درد شکم است. این مشکلات به ویژه در افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند، رایج‌تر است. البته پروتئین وی حاوی مقادیر کمی لاکتوز است،
  • سوء جذب: علاوه بر مشکلات گوارشی، مصرف زیاد پروتئین می‌تواند بر توانایی بدن در جذب سایر مواد مغذی مانند آهن، کلسیم و روی نیز تأثیر بگذارد.
  • حساسیت: واکنش‌های آلرژیک، یکی دیگر از عوارض جانبی احتمالی پروتئین وی برای برخی اشخاص است. افرادی که به شیر گاو آلرژی دارند، ممکن است به پروتئین وی نیز حساسیت داشته باشند. علائم این واکنش‌های آلرژیک می‌تواند شامل کهیر، خارش، تورم صورت، تنگی نفس و حتی شوک آنافیلاکسی باشد.

عوارض پروتئین وی کاله چیست؟

در بخش قبل با عوارض احتمالی مکمل‌های پروتئین وی که در صورت مصرف بیش از حد پیش می‌آید، آشنا شدیم. اما اگر به طور اختصاصی بخواهیم عوارض پروتئین وی کاله را بررسی کنیم، باید بگوییم محصولات پروتئین وی برند کاله انواع مختلفی دارند که باید به طور جداگانه مورد ارزیابی قرار بگیرند.

در مورد پروتئین وی کنسانتره کاله از طرف شرکت سازنده آن بیان شده که این محصول یک فرآورده ایمن و بی خطر است و تاکنون گزارشی مبنی بر عوارض پروتئین وی کاله ارائه نشده است. پودرهای پروتئین وی کاله پرو فاقد لاکتوز می‌باشد که مصرف آن را برای افراد دارای حساسیت به لاکتوز نیز میسر می‌سازد.

شرکت کاله جهت ثابت نگه داشتن طعم و کیفیت این پروتئین وی، از روش فیلتراسیون سرد بهره گرفته است. همچنین از بهترین اسانس‌های اروپایی جهت طعم دار کردن محصول خود استفاده می‌کند.

شما می‌توانید پروتئین وی کاله را در طعم‌ها و با حجم‌های مختلف از طریق داروخانه آنلاین مفیدطب خریداری کنید. در این فروشگاه اینترنتی این امکان برای شما فراهم شده که بتوانید، محصولات مورد نظر خود را با تخفیفات ویژه و یا به صورت اقساطی سفارش دهید.

خرید پروتئین وی کاله

خرید پروتئین وی کاله
پروتئین وی کاله شکلاتی در حجم ۱۸۰۰ گرم

نکات لازم جهت جلوگیری از بروز عوارض احتمالی

همانطور که در بخش‌های قبل اشاره شد، یکی از موارد احتمالی عوارض پروتئین وی، واکنش آلرژیک است.

  • افرادی که به عدم تحمل لاکتوز مبتلا هستند، می‌توانند به جای پروتئین وی کنسانتره از مکمل‌های پروتئین وی ایزوله استفاده کنند. این نوع پروتئین وی تصفیه شده است و مقدار چربی و لاکتوز آن نسبت به کنسانتره پروتئین وی، تا حد قابل توجهی کمتر است. خوشبختانه پروتئین وی کاله فاقد لاکتوز بوده و برای این اشخاص نیز قابل استفاده می‌باشد.
  • همچنین افرادی که به شیر گاو آلرژی دارند، ممکن است به پروتئین وی نیز حساسیت داشته باشند.  معمولا به این افراد توصیه می‌شود که از محصولات شیری مانند پروتئین وی خودداری کرده و پروتئین مورد نیاز بدن خود را از منابع دیگر تامین کنند. به طور مثال می‌توانند پودرهای پروتئین غیر لبنی مانند سویا، نخود، تخم مرغ، برنج یا پروتئین شاهدانه را امتحان کنند.
  • به افرادی که سابقه حساسیت دارند، از داروهای خاصی استفاده می‌کنند، در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند و یا به بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا هستند، توصیه می‌شود قبل از مصرف پروتئین وی با پزشک یا داروساز مشورت کنند.

جمع بندی

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب مطالب کاملی در مورد عوارض پروتئین وی کاله ارائه شد. همانطور که در طول متن گفته شد، محصولات پروتئین وی کاله پرو، فرآورده‌های ایمن و بی‌خطری هستند. با این حال بهتر است موارد احتیاط در مصرف این مکمل‌ها را به طور دقیق بررسی کنید تا از بروز هرگونه عوارض احتمالی جلوگیری کرده باشید. همچنین از مصرف بیش از حد پروتئین وی خودداری نمایید.

توجه کنید که برای تهیه پروتئین وی و دیگر مکمل‌های ورزشی حتما از داروخانه‌ها و مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. شما می‌توانید جهت خرید پروتئین وی اقساطی از معتبرترین برندها می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید. مکمل‌های پروتئین وی در این لیست جزو پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات ورزشی هستند که می‌توانید به صورت اقساطی و با قیمت‌های مناسب به همراه تخفیفات ویژه خریداری کنید:

خرید پروتئین وی اقساطی


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط