آیا پروتئین وی کاله نظرات مثبت مردم را کسب کرده است؟

پروتئین وی کاله نظرات
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

برند کاله یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین تولیدکننده‌های فرآورده‌های لبنی در ایران است. شرکت کاله پرو یکی از شرکت‌های این مجموعه بزرگ است که به تولید انواع محصولات پروتئینی به صورت مکمل‌های غذایی و ورزشی می‌پردازد. پروتئین وی کاله از نمونه‌های پرفروش و محبوب در میان انواع پروتئین وی ایرانی محسوب می‌شود که در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بررسی کنیم که آیا پروتئین کاله نظرات مثبتی از سوی مصرف‌کنندگان خود کسب کرده است و به طور کلی تجربیات مردم از مصرف مکمل‌های پروتئین وی این شرکت چگونه بوده است.

برند کاله پرو تولیدکننده انواع مکمل پروتئینی

همانطور که در مقدمه نیز اشاره شد، کاله پرو یکی از برندهای محبوب شرکت کاله است که با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، به دنبال ترویج سبک زندگی سالم و فعال در میان افراد جامعه می‌باشد. محصولات کاله پرو با دارا بودن مقدار پروتئین بالا و چربی و قند پایین، به طور ویژه برای ورزشکاران و افرادی که به تناسب اندام و تغذیه سالم خود اهمیت می‌دهند، ایده آل می‌باشد.

کاله‌پرو با اضافه کردن پروتئین به فرآورده‌هایی مانند ماست، شیر، بستنی و… دریافت پروتئین کافی را برای افراد ساده‌تر کرد. اما سبد محصولات این برند، به این موارد محدود نماند و مکمل پروتئین وی کنسانتره کاله پرو هم برای اولین بار در ایران و خاورمیانه با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با هدف تامین نیاز ورزشکاران حرفه ای و آماتور به پروتئین تولید شد.

جهت خرید اینترنتی محصولات کاله پرو به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید اینترنتی محصولات کاله پرو

انواع پروتئین وی کاله

قبل از اینکه در مورد پروتئین وی کاله نظرات و تجربیات مردم را بررسی کنیم، بهتر است کمی با انواع محصولات پروتئین وی این شرکت آشنا شویم. محصولات کاله پرو طیف وسیعی را شامل می‌شوند که همگی به عنوان مکمل غذایی-ورزشی برای افراد علاقه مند به سبک زندگی سالم تولید می‌شوند. اما مکمل‌های پروتئین وی کاله که در این مقاله مورد بحث ما هستند، با وزن و بسته بندی متفاوت ارائه می‌شوند و در طعم‌هایی مانند بیسکوییتی، وانیلی و شکلاتی، پاسخگوی سلیقه‌های مختلف هستند.

به طور مثال می‌توان از پروتئین وی کنسانتره کاله نام برد که همانطور که قبلا گفته شد، این مکمل به عنوان اولین مکمل پروتئین وی کنسانتره در ایران و خاورمیانه تولید شده است. محصول پروتئین وی کنسانتره کاله پرو حاوی ۸۰ درصد پروتئین است که در قوطی‌های پودر ۱۸۰۰ گرمی و یا پاکت‌های پودر ۶۵۰ گرمی با ۳ طعم وانیلی، کوکی و شکلاتی عرضه می‌شود و حاوی ۲۵ گرم پروتئین در هر پیمانه است. همچنین مکمل پروتئین وی کاله به صورت پودرهای ساشه‌ای نیز تولید می‌شود.

خرید پروتئین وی کاله
پروتئین وی کاله در قوطی‌های ۱۸۰۰ گرمی با طعم وانیلی، کوکی (بیسکوییتی) و شکلاتی

پروتئین وی کاله نظرات

خب در این بخش از مقاله به قولمان عمل می‌کنیم و در مورد پروتئین وی کاله نظرات مصرف‌کنندگان را بررسی خواهیم کرد. به طور کلی محصولات پروتئین وی این برند، توانسته است تا حد زیادی رضایت مصرف‌کنندگان خود را کسب کند. واضح است که مکمل‌های خارجی بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند، با این حال قیمت بالای آن‌ها و همچنین مشکل پیدا کردن محصولات اصل، تهیه این مکمل‌ها را دشوار کرده است. در این میان برخی از برندهای معتبر ایرانی مانند کاله پرو، با تولید محصولات با کیفیت برابر با مکمل‌های خارجی توانسته‌اند این خلاء را پر کنند. علاوه بر این قیمت مکمل‌های ایرانی به نسبت محصولات مشابه خارجی بسیار پایین‌تر بوده که تهیه آن‌ها را به صورت مداوم، راحت‌تر کرده است.

پروتئین وی کاله نظرات مثبت بیشتر مصرف‌کنندگان خود را کسب کرده است. به عنوان مثال، چند نمونه از کامنت‌های کاربران که در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب ثبت شده است، در ادامه بیان می‌شود. این نظرات به صورت نقل قول در مورد پودر پروتئین وی کاله ۶۵۰ گرمی آورده شده است:

۹۸۹۳۳****۰۰۱۹

مکمل خوبی هستش خیلی خوب تو آب حل میشه به من ۲ کیلو حجم خشک داد که واقعا راضی بودم طعم خاصی نداره و مزه بدی هم نمیده در کل پیشنهاد میکنم.

۹۸۹۲۱****۲۷۲۰

فوق العادس عالیه من قبلاً مکمل خارجی زیاد خریدم به جرعت می تونم بگم از همه ی خارجی ها سالم تر و تأثیر گذار تره ممنون از داروخانه ی خوبتون 🙏🏻🌹

خرید پروتئین وی کاله 650 گرمی
پروتئین وی کاله ۶۵۰ گرمی در طعم‌های مختلف وانیلی، بیسکوییتی و شکلاتی

نظرات کاربران در مورد پروتئین وی کاله در دیگر سایت‌ها

برای اطمینان بیشتر شما، در این بخش چند نمونه دیگر از نظرات کاربران در مورد محصولات پروتئین وی کاله را آورده‌ایم که در دیگر سایت‌ها توسط مصرف‌کنندگان این مکمل‌ها ثبت شده است. همانطور که قبلا گفتیم به طور کلی پروتئین وی کاله نظرات مثبت مردم و ورزشکاران را کسب کرده است. برخی از کامنت‌های منفی که ثبت شده مربوط به اصل نبودن کالا بوده که جهت جلوگیری از این مشکل لازم است این محصولات را از مراکز معتبر و داروخانه‌ها خرید کنید.

 

کاربر ۱. به صرفه ترین وی بازار در حال حاضر همینه. طبق ویدیوی آزمایشی که روش انجام شده محتوای اسید آمینه اش واقعی و مناسب است. -طعمش جای بهتر شدن داره. -با آب تقریبا بی مزه است و یه ته مزه پودر کاکائو تلخ داره. -ولی با شیر خوشمزه میشه -در آب به راحتی حل میشه. در شیر سخت حل میشه و حتما باید شیکر داشته باشین. قبلا وی پگاه استفاده میکردم کمی طعمش بهتر بود ولی قیمتش بیخودی گرون شده و الان این بصرفه است.

 

کاربر ۲. دوستان ما اینو از بیرون خریدیم دادیم آزمایشگاه یه مکمل آمریکایی هم از داروخانه با لیبل وزارت بهداشت هم خریدیم دادیم آزمایش با کمال تعجب مکمل ایرامی در هر اسکوپ ۲۴ گرم پروتیین و تمامی آمینو اسید ها رو داشت بی سی ای ای هم ۶ گرم کامل بود ولی اون امریکاییه فقط ۱۶ گرم در هر اسکوپ داشت البته شاید اون جنس های کپی بوده اما بهتون بگم این مکمل رو با خیال راحت مصرف کنید فقط ب توجه به تولیدش در ایران قیمتش میتونست پایین تر باشه.

 

کاربر ۳. بعنوان کسی که چندین ساله بدن سازی کار میکنم و انواع بهترین پودر های مکمل وی کازیین آمینو کراتین خارجی مثل مای پروتیین ، اپتیموم ، ماسل تک و … رو استفاده کردم عرض کنم که قطعا هیچ چیزی جای تغذیه طبیعی رو نمیگیره و توصیه من اینه این هزینه ها رو برای مواد خوراکی طبیعی مثل مرغ و ماهی و کره بادام زمینی و تخم مرغ و….. صرف کنید و دنبال مکمل نباشید چون همش تبلیغات تجاری تولید کننده هاست.

 

کاربر ۴. قیمتش عالیه ، کیفیتش خیلی عالیه ، میشه گفت زمان هایی که پول لازم برای خرید برند های خاص رو نداریم و یا حتی برند های خاص رو اصلی پیدا نمیکنیم این بهترین انتخاب برای همه هست. البته ناگفته نباشه که کیفیتی دست کم از برند های خاص نداره

سخن پایانی

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب چند نمونه از نظرات و تجربیات ثبت شده مصرف‌کنندگان پودرهای پروتئین وی کاله به صورت نقل قول بیان شد. این مکمل‌ها با وجود ایرانی بودن، توانسته‌اند با کیفیت خوبی که دارند و قیمت مناسب‌تر نسبت به محصولات خارجی، رضایت ورزشکاران را کسب کنند. شما هم می‌توانید تجربه و نظر خود را در مورد مصرف مکمل‌های پروتئینی این شرکت با ما و دیگر مخاطبین در میان بگذارید، تا به خرید راحت‌تر آن‌ها کمک کنید.

توجه کنید که برای تهیه پروتئین وی و دیگر مکمل‌های ورزشی حتما از داروخانه‌ها و مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. شما می‌توانید جهت خرید پروتئین وی اقساطی از معتبرترین برندها می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید. مکمل‌های پروتئین وی در این لیست جزو پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات ورزشی هستند که می‌توانید به صورت اقساطی و با قیمت‌های مناسب به همراه تخفیفات ویژه خریداری کنید:

خرید پروتئین وی اقساطی


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط