پرفروش ترین کراتین بدنسازی ایرانی جایگزینی برای برندهای خارجی

پرفروش ترین کراتین بدنسازی ایرانی
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

بازار مکمل‌های ورزشی در ایران طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است و کراتین به عنوان یکی از پرطرفدارترین این مکمل‌ها شناخته می‌شود. با توجه به افزایش آگاهی مردم نسبت به اهمیت تغذیه و تمرینات ورزشی، تقاضا برای محصولات با کیفیت و موثر نیز افزایش یافته است. چرا که همه ما می‌دانیم مصرف مکمل‌های ورزشی به خصوص کراتین، در صورتی که از محصولات با کیفیت و معتبر استفاده نشود، می‌تواند عوارضی را به همراه داشته باشد. بنابراین، انتخاب یک کراتین بدنسازی مناسب، نیازمند بررسی دقیق و آگاهی از ویژگی‌های یک محصول خوب است. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب، به معرفی چند نمونه از پرفروش ترین کراتین بدنسازی ایرانی خواهیم پرداخت و به شما کمک می‌کنیم تا با توجه به نیازها و اهداف خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرا کراتین ایرانی؟

همانطور که می‌دانید کراتین، یکی از محبوب‌ترین مکمل‌های ورزشی در میان بدنسازان است. این ماده طبیعی به افزایش قدرت، حجم عضلانی و بهبود عملکرد ورزشی کمک می‌کند. انتخاب یک مکمل کراتین باکیفیت که اثرگذاری مناسبی داشته باشد، یکی از تصمیمات مهم برای بدنسازان است. بدیهی است برخی از برندهای تولید کننده کراتین در خارج از کشور، توانسته‌اند با تولید مکمل‌های بسیار باکیفیت توجه مصرف‌کنندگان را جلب کنند و رضایت اکثر آن‌ها را به دست بیاورند. اما متاسفانه در کشور ما تهیه این مکمل‌های خارجی با مشکلاتی از قبیل قیمت بالا و یا موجود نبودن در بازار مواجه است.

از همین رو شرکت‌های ایرانی در تولید نمونه‌های مشابه در داخل کشور با یکدیگر رقابت دارند. در این میان، کراتین‌های تولید شده در ایران نیز توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای کسب کنند. در ادامه به بررسی مزایای انتخاب کراتین بدنسازی ایرانی می‌پردازیم:

  • دسترسی آسان و قیمت مناسب: به دلیل تولید داخل، دسترسی به کراتین‌های ایرانی آسان‌تر و قیمت آن‌ها به طور معمول مناسب‌تر از محصولات وارداتی است. چرا که حذف واسطه‌های فروش، باعث کاهش قیمت تمام‌شده محصول و در نتیجه، کاهش هزینه برای مصرف‌کننده می‌شود.
  • کیفیت قابل قبول: تولید کراتین در ایران تحت نظارت سازمان‌های مربوطه انجام می‌شود و این امر باعث افزایش کیفیت محصولات می‌شود. بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی، محصولات خود را مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کنند. همچنین با توجه به رقابت موجود در بازار، تولیدکنندگان ایرانی همواره در تلاش برای بهبود کیفیت محصولات خود هستند.
  • تنوع محصولات: وجود برندهای متعدد تولیدکننده کراتین در ایران، باعث ایجاد تنوع در محصولات و سلیقه‌های مختلف می‌شود. به طوری که شما می‌توانید می‌توانید انواع مختلف کراتین مانند مونوهیدرات، نیترات و هیدروکلراید را در حجم‌های مختلف، بسته‌بندی‌های متنوع و با طعم‌های گوناگون از برندهای ایرانی تهیه کنید.
  • پشتیبانی پس از فروش: خرید کراتین بدنسازی ایرانی این امکان را به شما می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، بتوانید به راحتی با تولیدکننده ایرانی محصول تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

داروخانه آنلاین مفیدطب یکی از مراکز معتبری است که می‌توانید مکمل‌های مورد نظر خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید. این فروشگاه امکان خرید اقساطی مکمل بدنسازی را نیز برای شما فراهم آورده است. شما می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را سفارش داده و در چهار قسط پرداخت نمایید. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر سر بزنید:

خرید اقساطی مکمل بدنسازی

نکات مهم در انتخاب کراتین

هنگام انتخاب یک مکمل بدنسازی مانند کراتین، لازم است برخی نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین مکمل را برای خود گزینش کنید. اگر شما هم به دنبال یک کراتین بدنسازی باکیفیت و اثرگذار هستید، باید بگوییم میزان جذب کراتین یک فاکتور بسیار مهم است که باید حتما به آن توجه داشته باشید.

همچنین خلوص کراتین نیز اهمیت زیادی دارد. در نتیجه اطمینان حاصل کنید که کراتین انتخابی شما خلوص بالایی داشته باشد و از مواد افزودنی مضر عاری باشد. فاکتور مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید، برند تولید کننده است. پرفروش ترین کراتین بدنسازی ایرانی از برندهای معتبر و شناخته شده هستند که با مطالعه نظرات کاربران می‌توانید چند گزینه را برای خود در نظر بگیرید.

در آخر توجه داشته باشید که قیمت محصول لزوماً نشان دهنده کیفیت آن نیست، اما محصولات بسیار ارزان ممکن است کیفیت پایینی داشته باشند. بهتر است با توجه به بودجه خود یک مکمل کراتین با کیفیت قابل قبول انتخاب کنید. به طوری که بتوانید جهت مصرف منظم و مداوم مکمل، به صورت مکرر آن را خریداری کنید.

جایگزین کراتین در بدنسازی

پرفروش ترین کراتین بدنسازی ایرانی

تا این بخش از مقاله با مزایای انتخاب کراتین بدنسازی ایرانی به جای مکمل‌های خارجی آشنا شدیم. اما همانطور که گفته شد برای اینکه بتوان از مکمل‌های ایرانی، نتایج و اثرگذاری مشابهی با نمونه‌های خارجی بدست آورد، لازم است انتخاب ما از میان برندهای معتبر و محصولات دارای کیفیت بالا باشد. همچنین می‌توانید از محصولات تحت لیسانس که مورد تأیید سازمان غذا و دارو هستند، استفاده کنید. در ادامه شما را با چند نمونه از پرفروش ترین کراتین بدنسازی ایرانی که رضایت اکثر مصرف‌‎کنندگان خود را کسب کرده‌اند، آشنا می‌کنیم:

کراتین ژن استار

پودر کراتین مونوهیدرات ژن استار یکی از پرطرفدارترین مکمل‌های ورزشی است. این مکمل کراتین عملکرد فیزیکی را در فعالیت‌های ورزشی شدید و کوتاه‌مدت افزایش می‌دهد و همچنین به تسریع در بازیابی و رشد عضلات کمک می‌کند. کراتین ژن استار توسط شرکت ستارگان نیک تولید و بسته‌بندی می‌شود. در هر پیمانه (۵ گرم) از پودر کراتین ژن استار، ۵ گرم کراتین مونوهیدرات موجود است.

از مهم‌ترین مزایای کراتین ژن استار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش قدرت عضله
  • افزایش کارایی و استقامت بدن
  • افزایش عملکرد فیزیکی در فعالیت‌های ورزشی شدید و کوتاه مدت
  • تسریع ریکاوری و توانایی ادامه بیشتر تمرینات
  • بازیابی و رشد عضلات

مقدار مصرف پیشنهادی کراتین ژن استار در ۵ روز اول تمرینات (دوره بارگیری) ۴ بار در روز و هر بار یک پیمانه (۵ گرم) است. بعد از دوره بارگیری به مدت ۲۱ روز (دوره نگهدارنده)، می‌توانید روزانه نصف تا یک پیمانه (۵ – ۲/۵ گرم) از پودر کراتین مونوهیدرات ژن استار را مصرف کنید.

کراتین مونوهیدرات ژن استار
کراتین مونوهیدرات ژن استار حاوی ۳۰۰ گرم پودر کراتین

کراتین پی ان سی کارن

پودر کراتین مونوهیدرات کارن به افزایش کارایی و استقامت بدن کمک می‌کند. این محصول با تحریک ساخت پروتئین عضلانی در افزایش قدرت عضلات موثر است. شرکت داروسازی کارن یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده مکمل‌های ورزشی و بدنسازی در ایران است. این شرکت پودرهای کراتین مونوهیدرات را در حجم‌های مختلف از جمه ۱۰۰ گرمی و ۳۰۰ گرمی تولید می‌کند. مقدار کراتین مونوهیدرات موجود در هر ۵ گرم پودر، به میزان ۵ گرم است.

کراتین پی ان سی کارن را می‌توان به عنوان پرفروش ترین کراتین بدنسازی ایرانی نام برد، چرا که دارای ویژگی‌های زیر است و آن را نسبت به سایر مکمل‌های بدنسازی متمایز می‌سازد:

  • افزایش کارایی و استقامت بدن
  • افزایش قدرت عضلات
  • موثر در بهبود عملکرد در ورزش های توام با شروع سریع مانند وزنه برداری، کشتی، دو سرعت و…
  • تحریک ساخت پروتئین عضلانی
  • فاقد گلوتن

شما می‌توانید در روزهای تمرین و غیر تمرین یک پیمانه (به اندازه ۵ گرم) از پودر کراتین کارن را همراه با آب یا آبمیوه مصرف کنید.

کراتین مونوهیدرات کارن
پودر کراتین مونوهیدرات ۳۰۰ گرمی کارن

کراتین ۳۰۰۰ آپوویتال

پودر کراتین آپوویتال یکی از محبوب‌ترین انواع مکمل بدنسازی است که حاوی کراتین مونوهیدرات بوده و در تامین انرژی مورد نیاز بدن، کاهش مدت ریکاوری بعد از ورزش و افزایش حجم عضلات کاربرد دارد. بسیاری از ورزشکاران از این مکمل کراتین برای کمک به عضله‌سازی و حفظ سلامت عضلات استفاده می‌کنند. در این مکمل به ازای هر پیمانه (۳.۵ گرمی)، کراتین مونوهیدرات به مقدار ۳ گرم وجود دارد.

این پودر کراتین در ایران تحت لیسانس Euro OTC Pharma GmbH آلمان و توسط برند پرارین پارس تولید می‌شود. از مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های پودر کراتین آپوویتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• کمک به حفظ سلامت عضلات
• کمک به عضله سازی در ورزشکاران
• افزایش قدرت عضلانی و استقامت ماهیچه‌ها
• تامین انرژی مورد نیاز بخصوص در بافت‌های عضلانی
• کاهش مدت ریکاوری بعد از تمرین
• تحت لیسانس آلمان

پودر کراتین 3000 آپوویتال
پودر کراتین ۳۰۰۰ آپوویتال

جدول مقایسه بهترین برندهای کراتین ایرانی

در جدول زیر پرفروش ترین کراتین بدنسازی ایرانی که در بخش قبل معرفی شده‌اند را از نظر مزایا و معایب با یکدیگر مقایسه می‌کنیم:

سخن پایانی

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب شما را با چند نمونه از پرفروش ترین کراتین بدنسازی ایرانی آشنا کردیم. همانطور که گفته شد متاسفانه در بازار امروز قیمت برخی از مکمل‌های ورزشی بالا بوده و مصرف کراتین در بدنسازی به صورت دراز مدت مقرون به صرفه نیست. داروخانه آنلاین مفیدطب این امکان را برای شما فراهم کرده است که به صورت اقساطی مکمل‌های بدنسازی را تهیه کنید. به طوری که پرداخت هزینه برای شما بسیار راحت‌تر می‌شود. همچنین می‌توانید از تخفیفات ویژه نیز بهره بگیرید. در لیست زیر انواع مکمل‌های ورزشی و بدنسازی شامل انواع پودر کراتین قابل مشاهده هستند که می‌توانید با مقایسه آن‌ها جهت خرید پودر بدنسازی کراتین اقدام کنید:

خرید پودر بدنسازی کراتین

اگر تجربه استفاده از مکمل‌های کراتین را داشته‌اید، خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبین به اشتراک بگذارید. همچنین هر سوال دیگری در مورد مکمل‌ها و نحوه مصرف آن‌ها داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط