بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو گیاهی

بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو گیاهی
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

چربی دور شکم و پهلو جزو سرسخت‌ترین نواحی هستند که آب کردن آن‌ها کار راحتی نیست. همه ما می‌دانیم بهترین روش برای چربی سوزی، ورزش و افزایش فعالیت بدنی است. همچنین کم کردن مقدار کالری مصرفی روزانه تا حد زیادی می‌تواند به سوزاندن چربی اضافی بدن کمک کند. اما در کنار این می‌توانید از قرص‌های لاغری و چربی سوز نیز کمک بگیرید. به طور مثال مکمل‌های چربی سوز گیاهی یک گزینه بسیار مناسب است که با کمترین عوارض، می‌تواند شما را تا رسیدن به وزن دلخواهتان یاری کند. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب شما را با بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو گیاهی آشنا می‌کنیم.

بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو گیاهی

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که به دنبال بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو گیاهی هستید، حتما کم‌عوارض بودن مکمل لاغری برایتان اهمیت دارد. این قرص‌ها به دلیل دارا بودن ترکیبات طبیعی و گیاهی، عوارض بسیار کمتری نسبت به محصولات مشابه شیمیایی ایجاد می‌کنند. البته توجه داشته باشید که شاید تاثیرات برخی از قرص‌های گیاهی کمتر و یا کندتر از مکمل‌های شیمیایی باشد. ولی برخی از آن‌ها نیز از سوی مصرف‌کنندگان، بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند و از فروش بالایی برخوردار هستند. در ادامه مطلب شما را با چند نمونه از این محصولات آشنا می‌کنیم.

قرص هزال سینا فرآور

احتمالا نام این قرص بسیار معروف را شنیده باشید. قرص لاغری هزال را می‌توانیم به عنوان بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو گیاهی معرفی کنیم. این محصول از محبوب‌ترین داروهای گیاهی برای کاهش وزن است که در چربی سوزی، کاهش اشتها، پاکسازی بدن، کاهش کلسترول و تقویت معده موثر عمل می‌کند. ترکیبات موجود در قرص هزال شامل زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، اشق، لاک مغسول و… است. این مکمل لاغری از طریق دفع موثر چربی‌ها، کاهش جذب قند، کاهش اشتها و تحریک مکانیسم تجزیه چربی‌ها به کم شدن وزن شما کمک می‌کند.

قرص لاغری هزال

قرص هزال سینا فرآور را می‌توانید روزانه ۲ عدد میل کنید. مصرف این قرص میزان جذب قند را کاهش داده و باعث تحریک مکانیسم تجزیه چربی‌ها (چربی سوزی) می‌شود. قیمت قرص هزال در مقایسه با داروهای لاغری مشابه موجود در بازار مناسب بوده و آمار رضایتمندی مصرف‌کنندگان آن بسیار بالا می‌باشد. این قرص لاغری علاوه بر اینکه به پاکسازی بدن شما می‌کند، تقویت‌کننده معده، کاهش‌دهنده تری گلیسیرید و کلسترول نیز می‌باشد.

خرید قرص لاغری هزال

قرص اسلیم کوئیک گل دارو

فرآورده بعدی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، قرص کاملا گیاهی اسلیم کوئیک است. این محصول حاوی کرفس، شوید و چای سبز بوده که به طور موثری در افزایش متابولیسم بدن، شکستن چربی‌ها و جلوگیری از تجمع چربی در بدن کمک‌کننده است. قرص اسلیم کوئیک را به عنوان یک چربی سوز قوی شکم یاد می‌کنند.

قرص اسلیم کوئیک

قرص اسلیم کوئیک یکی از معدود قرص های لاغری گیاهی است که در ترکیبات خود از عصاره کرفس استفاده کرده است. در کنار این گیاه، دو گیاه شوید و چای سبز نیز که هر دو هم برای لاغری و هم برای بهبود هضم و گوارش مفید هستند نیز قرار دارد.

میزان مصرف قرص لاغزی اسلیم کوئیک روزانه ۳ عدد است که توصیه می‌شود نیم ساعت قبل از صرف غذا با کمی آب میل گردد. مصرف دارو به مدت ۳ ماه تا حصول وزن مطلوب پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید برای خرید و اطلاع از قیمت قرص اسلیم کوئیک روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید قرص اسلیم کوئیک

کپسول ابستاپ کارن

این کپسول از عصاره چای سبز، ال کارنیتین، کروم و کافئین جهت افزایش متابولیسم بدن استفاده کرده و به کمک کنترل اشتها و کاهش کلسترول در لاغری موثر است. از مزیت‌های اصلی قرص ابستاپ کارن فیبر بالای آن است که به عنوان بمب چربی سوز شکم از آن یاد می‌شود.

خرید قرص ابستاپ کارن

این قرص حاوی عصاره چای سبز، ال کارنیتین، کولین، کروم و کافئین می‌باشد. کولین شبه ویتامینی است که نقشی اساسی در حمل و نقل و متابولیسم چربی‌ها و کلسترول ایفا می‌کند. در واقع حضور این ترکیب، متابولیسم و سوخت و ساز چربی‌ها را تسهیل می‌نماید. کروم موجود در این قرص لاغری نیز از کاهش سطح قند خون جلوگیری کرده و در نتیجه مانع احساس گرسنگی می‌شود. همچنین کروم با افزایش متابولیسم درشت مغذی‌ها سطح قند خون را تثبیت می‌کند، یعنی سوخت و ساز چربی را افزایش داده و با تبدیل آن به قند، سطح قند خون را حفظ می‌کند.

کپسول ابستاپ را می‌توانید روزی ۳ عدد همراه با هر وعده غذایی میل کنید. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مکمل لاغری روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید قرص ابستاپ کارن

قرص اسلیم مکس قائم دارو

یکی دیگر از بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو گیاهی قرص اسلیم مکس قائم دارو است. این فرآورده یکی از محبوب‌ترین مکمل‌های لاغری گیاهی است که از خواص چربی سوز عصاره چای سبز، دانه گشنیز، بذر رازیانه و ریشه کاسنی بهره برده است. قرص اسلیم مکس با افزایش سوخت و ساز بدن در کاهش اشتها و کاهش وزن موثر است. این محصول همچنین از افزایش وزن جلوگیری کرده، چربی‌های زائد بدن را دفع می‌کند و دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی نیز می‌باشد.

قرص اسلیم مکس

اسلیم مکس مانع از جذب قند در روده شده و از طریق بهبود پروفایل چربی و کاهش سطح آن شاخص توده بدنی (BMI) افراد دارای اضافه وزن را کم می‌کند. مطالعات بالینی انجام شده تاثیر مصرف قرص اسلیم مکس در کاهش وزن را ثابت کرده‌اند.

روش مصرف پیشنهادی مکمل لاغری اسلیم مکس به صورت روزانه ۳ بار هر بار یک کپسول به فاصله یک ساعت بعد از هر وعده غذایی است. جهت خرید قرص اسلیم مکس به عنوان یک قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید قرص لاغری هزال

سخن پایانی

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب درمورد انتخاب بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو گیاهی صحبت کردیم. به طور کلی منظور از قرص چربی سوز، فرآورده‌هایی است که باعث افزایش سرعت متابولیسم در بدن شما می‌شوند. البته به یاد داشته باشید که هرگونه مکملی حتی اگر قویترین قرص چربی سوز در داروخانه‌ها هم باشد، برای هر شخصی تاثیرگذاری متفاوتی خواهد داشت. اینکه یک قرص لاغری تا چه اندازه بتواند در کاهش وزن شما موثر باشد، به نوع تغذیه، میزان تحرک و شرایط بدن شما بستگی دارد. از همین رو لازم است قبل از مصرف هر محصولی، شرایط بدنی خود را از جمله بیماری زمینه‌ای یا داروهایی که مصرف می‌کنید، مورد بررسی قرار داده یا با پزشک در میان بگذارید.

فاکتور مهم دیگر در انتخاب بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو، معتبر بودن برند، داشتن مجوز از سازمان غذا و دارو، ترکیبات محصول و موارد مصرف آن است. برای خرید و اطلاع از قیمت هر یک از محصولات معرفی‌شده و انتخاب یک قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه، می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

خرید قرص لاغری

هر سوال دیگری در مورد مکمل‌های کاهش وزن داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو گیاهی»

  1. یعقوب ضیاءابراهیمی

    سلام وقت بخیر لطفا راهنماییم.بفرمایید که قرص گالگا را چگونه مصرف کنم که لاغر شوم توده چربی شکم و پهلوی زیادی دارم انواع داروهای گیاهی وشیمیایی استفاده کردم اما نتیجه نگرفتم ایا مصرف این قرص کمکی به من میکند اگر یله منتظر پاسخ شما هستم

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، درست است که قرص گالگا می تواند در کاهش وزن موثر واقع گردد. اما فرمولاسیون انحصاری آن مرتبط با کاهش قند خون می باشد. چنانچه بیماری دیابت ندارید بهتر است از سایر فراورده های تخصصی تر در این زمینه بهره بگیرید.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط