آیا نظرات درباره قرص کربوفایت رضایت‌بخش است؟

نظرات درباره قرص کربوفایت
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

کپسول کربوفایت کارن یک مکمل لاغری ویژه است که با کاهش جذب کربوهیدرات مصرفی در بدن، می‌تواند برای کاهش وزن موثر باشد. بسیاری از افراد قبل از تهیه و تصمیم‌گیری درباره مصرف یک فراورده یا مکمل به‌ویژه انواع قرص لاغری، به دنبال دانستن تجربیات دیگران و نظرات آن‌ها هستند تا از اثرگذاری و یا عوارض جانبی و… مربوط به آن محصول، اطلاعات بیشتر و کاربردی‌تری کسب کنند. از این رو در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب قصد داریم مفیدترین نظرات درباره قرص کربوفایت را که مصرف کنندگان در فضای آنلاین ثبت کرده‌اند، با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

معرفی کربوفایت کارن

پیش از بررسی نظرات درباره قرص کربوفایت کربوبلاک کارن، خوب است معرفی کوتاهی از این محصول داشته باشیم. کربوفایت یک مکمل لاغری حاوی عصاره لوبیا سفید و پیکولینات کروم است که با مکانیسم اثر به‌خصوصی، به کاهش جذب کربوهیدرات در جهت کاهش وزن کمک می‌کند.

در واقع عصاره لوبیا سفید میزان جذب کربوهیدرات‌های پیچیده را کاهش داده به دنبال آن موجب پایین آمدن شاخص گلیسمی وعده کربوهیدراتی مصرفی (شاخص گلیسمی مقدار قند آزاد شده در بدن پس از مصرف کربوهیدرات در واحد زمان است)  و کاهش میزان ترشح انسولین بعد از غذا می‌شود. انسولین هورمونی است که به ذخیره‌سازی قند در سلول‌ها کمک می‌کند و اگر در مقادیر زیاد ترشح شود، می‌تواند منجر به ذخیره چربی بیشتر شود. از این رو مصرف عصاره لوبیا سفید به همراه وعده غذایی حاوی کربوهیدرات در مسیر کاهش وزن کمک‌کننده است.

از طرفی، کروم یک ماده معدنی است که در بدن به عملکرد صحیح آنزیم‌ها در سوخت‌وساز درشت‌مغذی‌ها (کربوهیدرات، پروتئین و چربی) کمک می‌کند. همچنین به سلول‌ها کمک می‌کند که به انسولین بهتر پاسخ دهند و در نتیجه کنترل قند خون را بهبود می‌بخشد. برخی از تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف مکمل کروم می‌تواند به کاهش وزن کمک کند و سطح تری گلیسرید، کلسترول LDL خون (چربی های بد) کاهش داده و HDL (چربی خوب) افزایش دهد.

به طور خلاصه، فواید کربوفایت کارن به ترتیب زیر است:

  • کاهش جذب نشاسته، در جهت دستیابی به وزن ایده آل
  • کاهش جذب کربوهیدرات پیچیده
  • ارتقای سلامت عمومی

خرید قرص کربوفایت

نظرات درباره قرص کربوفایت

به طور کلی می‌توان گفت نظرات در مورد قرص کربوفایت، مثبت بوده است؛ کربوفایت در یک نظرسنجی در فضای آنلاین، امتیاز ۴.۲ از ۵ (حدود ۲۰۵ نفر) را کسب کرده است. اما این به آن معنا نیست که نظرات منفی درباره قرص کربوفایت وجود نداشته باشد. بنابراین در دو بخش بعدی، نظرات درباره قرص کربوفایت را در دو دسته مثبت و منفی جمع آوری کرده‌ایم.

نظرات مثبت در مورد قرص کربوفایت

  • اشتها رو کم می‌کنه.
  • ده روزه می‌خورم حس می‌کنم کمی جلوی خوردن برنج و نون رو گرفته، ولعم کمتر شده.
  • موثر بود، راضی بودم.
  • واقعاً اثر داره راضیم.
  • خوب، دومین دوره است استفاده می‌کنم.
  • من ازش راضی هستم حدود ۴ ماه هست که کنار ورزش ازش استفاده می‌کنم.
  • خوبه، وزن کم نکردم ولی اقلاً ثابت نگه داشت با وجود خوردن مثل همیشه.
  • برای وقتایی که رژیم نیستی عالیه نمی‌ذاره چاق شی، همراه رژیمم مصرف کنی لاغر می‌شی.
  • برای ثابت موندن وزن خوبه یا وقتایی که مجبور می‌شی رژیم رو بشکنی. این قرص نمیذاره کربوهیدرات جذب بشه و رژیم به هم بخوره.
  • خیلی قرص عالی‌ایه؛ من رژیم داشتم از این قرصم می‌خوردم خیلی لاغر شدم، الان دوباره می‌خوام سفارش بدم.
  • خیلی خوب بود،من دوباره سفارش دادم. نقش ورزش نباید در کنار مصرف این محصول نادیده گرفته بشه، ممنون از شرکت داروسازی کارن.
  • من حدود دوبسته از این قرص رو استفاده کردم و نظر می‌دم. درکنار ورزش و رژیم غذایی جواب می‌ده و گرنه به تنهایی تاثیری نداره. اما اگر رژیم داشته باشید در کم کردن وزن تاثیر داره. خوردنش در طولانی مدت درست نیست چون بدن عادت می‌کنه کربوهیدرات رو جذب نمی‌کنه و برای بدن مشکلاتی مثل ریزش مو و. به وجود میاد. در کاهش اشتهام تاثیر خوبی داره. مثل فیبر معده رو پر می‌کنه و تایم طولانی اشتهایی به غذا ندارید.
نظرات درباره قرص کربوفایت به همراه ورزش و رژیم غذایی
طبق چندین نظر درباره قرص کربوفایت، اثرگذاری کربوفایت در لاغری، با ورزش و رژیم غذایی مناسب، نمودار می‌شود.
  • واقعا راضی هستم رژیم غذایی ندارم که بخوام لاغر بشم؛ می‌خواستم روی وزن خودم ثابت بمونم که این قرص رو داخل یکی از سایت‌ها دیدم و با کلی پرس‌و‌جو خریدمش تا به الان ۲ قوطی خریدم و یک قوطی تموم شده. من هر روز ۴ عدد می‌خورم و در این ۲ ماه هر چی که دلم خواسته خوردم پرخوری کردم، اما نه وزنم اضافه شد نه سایز اضافه کردم. نمیدونم جلو اشتها رو می‌گیره یا نه چون من آدم همیشه گرسنه‌ای نیستم فقط همیشه دلم می‌خواست بستنی رو تا جایی بخورم که حس کنم دارم خفه می‌شم. اما اینو بگم با خوردن این قرص اصلا دلتون چیپس پفک نمی‌خواد چون خودم وقتی می‌بینم یکی داره می‌خوره حالم بد میشه خلاصه حرفام اینه، بخرید بخورید اما احتیاط کنید، هر داروی یا هر غذای یه دوره خاص داره، بیشتر از اون به بدن آسیب می‌زنه.
  • من مدتیه استفاده می‌کنم. در پاسخ به دوستانی که راضی نیستن باید بگم اسید که میل نمی‌کنین توقع دارین سریع لاغر بشین! این محصول رو در کنار یه مجموعه اقدامات باید در نظر بگیرین. یعنی کمی تو رژیم غذایی رعایت کنین و یک مقدار هم ورزش کنین. و در کنارش از محصولاتی مانند این استفاده کنین تا نتیجه بگیرین.
  • از عملکردش تو عدم جذب نشاسته و کوچک کردن شکم و پهلو راضی‌ام.
  • دو روز اول ۱ قرص قبل نهار و ۱ قرص قبل عصرانه و ۱ قرص قبل شام خوردم؛ از روز سوم ۲ تا قبل نهار و ۲ تا قبل شام؛ دو روز اول ایجاد نفخ می‌کرد که برطرف شد. از این قرص راضی هستم یک ماهه که استفاده می‌کنم بدون رژیم و ورزش ۱ کیلو کم شدم. این قرص در مدت طولانی و کم کم باعث کاهش وزن می‌شه، یعنی در اصل جلوی چاقی رو می‌گیره و وزن تقریبا ثابت می‌مونه.
  • جذب کربوهیدرات رو کم می‌کنه من نتیجه گرفتم. یک کم رژیم هم خیلی مفید می‌تونه باشه.
  • با تجویز پزشک تغذیه و همچنین پزشک دیابت [مصرف بشه]، چون این دارو باعث عدم جذب قند می‌شه، می‌تونه بعنوان مکمل در پایین آوردن قند خون موثر باشه.
  • زیر نظر پزشک تغذیه تهیه می‌کنم و شدیداً راضیم. حتما با پزشک واسه خرید مشورت داشته باشید.
  • خوبه، موثره ولی حتما رعایت رژیم رو نیاز داره.
  • اگه همراه رژیم مصرف بشه تأثیرگذاره.
  • انتظار معجزه نداشته باشید معمولیه.

نظرات منفی درباره قرص کربوفایت

  • بعد یکی دو هفته استفاده تفاوت خاصی بین خوردن و نخوردن حس نکردم؛ شایدم روی من تاثیری نداشته، نمی‌دونم.
  • من دو بار خریدم و استفاده کردم دریغ از ۲۰۰ گرم کاهش وزن – تازه من آدم پرخوری نیستم و شکر و قند و چربی کم مصرف می‌کنم.
  • احساس می‌کنم پول هدر دادم چون هیچ کاری نمی‌کنه.
  • هیچ فایده‌ای نداره. رژیم اصولی و ورزش فقط چارۀ لاغر شدنه.
  • اثری نداشت و معده درد گرفتم.
  • این محصول رو سفارش دادم بخاطر اینکه مصرف کربوهیدارتم نسبت به بقیه چیزها بیشتر بود و طبق دستور مصرف کردم با این که ورزشکار بودم هیچ تأثیری رو بدنم نداشت هیچی شکمم به طرز عجیبی متورم شده بود بعد از قطع مصرف به حالت طبیعی خودش برگشت این دارو فقط جنبه تبلیغاتی داره برای داروخانه‌ها تا این محصول فروش بره وگرنه هیچ‌گونه تاثیری نداره و حتی شاید با مصرف به بدن خودتون صدمه بزنید. واقعا ارزششو نداره.
نظرات منفی درباره قرص کربوفایت
برای برخی از افراد، قرص کربوفایت بی‌اثر بوده است.

نکات مهم درباره مصرف قرص کربوفایت بر اساس نظرات

درباره هر محصولی از جمله قرص کربوفایت، نظرات مثبت و منفی وجود دارند که هر دو دسته نظر می‌توانند نقش مهم و مفیدی در تصمیم‌گیری درباره مصرف آن داشته باشند. با این حال اگر پزشک این دارو را برای شما تجویز کرده است، بهتر است طبق دستور آن را مصرف کنید و یا اگر هنوز نگرانی درباره اثرگذاری یا عوارض آن دارید، خوب است این موضوع را با پزشک خود مطرح کنید تا به نتیجه بهتری برسید.

به علاوه، برای اثرگذاری خوب و به حداقل رساندن عوارض جانبی، حتما باید طبق دستور مصرف پزشک یا بروشور محصول عمل نمود.

بیماران مبتلا به دیابت و یا افرادی که هر گونه داروی خاص مصرف می‌کنند، قبل از مصرف قرص کربوفایت کربوبلاک کارن با پزشک خود مشورت کنند.

در هنگام مصرف این فرآورده ممکن است علائم گوارشی مانند نفخ و کرامپ های شکمی ایجاد شود که با مصرف منظم محصول این علائم کاهش می‌یابند.

جمع بندی

اگر با خواندن نظرات تصمیم به تهیه و استفاده از قرص کربوفایت گرفته‌اید، در قدم اول، حتما به موارد منع مصرف، احتیاط ها و هشدارهای مصرف این محصول توجه کنید و با پزشک یا داروساز برای جلوگیری از تداخلات دارویی احتمالی مشورت نمایید.

به علاوه، توصیه می‌کنیم این محصول را از مراکز معتبر مانند داروخانه‌های سطح شهر و داروخانه‌های آنلاین قانونی و دارای مجوزهای لازم، مانند داروخانه اینترنتی مفیدطب، تهیه کنید. در مفیدطب تمامی محصولات دارای برچسب اصالت کالا بوده و در شرایط استاندارد نگهداری می‌شوند. جهت مشاهده و خرید کربوفایت، به لینک زیر در فروشگاه داروخانه اینترنتی مفیدطب مراجعه کنید:

خرید قرص کربوفایت بلیستر ۳۰ عددی

همچنین می‌توانید بسته‌بندی قوطی این محصول یعنی کربوفایت ۱۲۰ عددی را از مفیدطب تهیه نمایید:

خرید قرص کربوفایت قوطی ۱۲۰ عددی

کپسول کربوفایت کارن 120 عددی
کپسول کربوفایت ۱۲۰ عددی کارن

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط