فواید قرص نیچرفیت برای لاغری

فواید قرص نیچرفیت برای لاغری
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

معمولا افرادی که از رژیم‌های لاغری سخت برای کاهش وزن خود پیروی می‌کنند، در معرض کمبود مواد مغذی قرار می‌گیرند. چنین شرایطی می‌تواند برای فرد خطرات جبران‌ناپذیری را ایجاد کند. استفاده از یک مکمل لاغری که علاوه بر تاثیر در کاهش اشتها و بهبود هضم بتواند ریزمغذی‌های مورد نیاز بدن را نیز تامین کند، گزینه بسیار امنی خواهد بود. کپسول نیچرفیت یکی از مکمل‌های کاهش وزن بدون عوارض است که می‌تواند کمبودهای تغذیه‌ای را نیز برطرف سازد. در این مقاله با فواید قرص نیچرفیت برای لاغری آشنا خواهیم کرد و دلایل محبوبیت این محصول را بررسی می‌کنیم.

قرص نیچرفیت چیست؟

همانطور که می‌دانید، امروزه به علت تمایل اکثر افراد به داشتن اندام متناسب، روش‌های گوناگونی برای کاهش وزن یا افزایش وزن وجود دارند که البته همه آن‌ها سالم نیستند. انواع رژیم‌های غذایی سخت و مکمل‌های متنوع وجود دارند که وعده کاهش وزن سریع را تبلیغ می‌کنند. در نتیجه مراجعه به یک متخصص تغذیه و انتخاب بهترین روش لاغری با مشورت پزشک می‌تواند یک گزینه امن برای ما باشد.

اشخاصی که از رژیم‌های لاغری در جهت کاهش وزن خود کمک می‌گیرند، اغلب از دریافت مواد مغذی مورد نیاز بدن به خصوص ویتامین‌های گروه B محروم می‌مانند. از همین رو توصیه می‌شود که در کنار رژیم خود از مکمل‌های مولتی ویتامین نیز استفاده کنند. اما مشکل اینجاست که معمولا محصولات مولتی ویتامین در کنار تامین مواد مغذی، باعث افزایش اشتها نیز می‌شوند.

محصولی که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد، کپسول نیچرفیت دیموند است که حاوی عصاره جو دو سر می‌باشد. این مکمل علاوه بر تامین انرژی بدن و مواد مغذی سبب کاهش اشتها نیز می‌شود. قرص نیچرفیت یک منبع طبیعی از ویتامین‌های گروه B است که می‌تواند به عنوان بهترین انتخاب برای افرادی باشد که به دنبال لاغری اصولی و سالم هستند.

خرید قرص نیچرفیت

ترکیبات کپسول نیچرفیت

اصلی‌ترین ترکیب موجود در کپسول نیچرفیت جو دو سر (Oat Bran) است. در هر قرص نیچرفیت ۷۵۰ میلی‌گرم عصاره جو دو سر وجود دارد. جو دو سر یکی از کامل‌ترین غلات موجود در طبیعت است که خواص بسیار زیادی برای بدن دارد. زینک، فولیک اسید، آهن و ویتامین‌های گروه B جزو مواد مغذی این غله پرخاصیت هستند. جو دو سر علاوه بر ویتامین‌های گروه B، حاوی پروتئین و فیبر نیز هست که علاوه بر تأمین انرژی بدن در طول روز به گوارش بهتر و جلوگیری از یبوست نیز کمک می‌کند.

خواص جو دو سر
خواص بی‌نظیر سبوس جو دو سر ترکیب اصلی قرص نیچرفیت

سبوس جو دو سر سرشار از فیبرهای محلول در آب است. این ماده غذایی جلوی اشتها را می‌گیرد و باعث سیری طولانی‌مدت می‌شود. این سبوس دارای اهمیت ویژه‌ای در کاهش احتمال ابتلا به سرطان‌های روده و دستگاه گوارش و درمان چاقی نیز می‌باشد. مطالعات فراوانی نشان داده‌اند که مصرف منظم جو دو سر میزان کلسترول را کاهش خواهد داد.

جو دو سر علاوه بر پیشگیری و درمان چاقی، در درمان یبوست که یکی از رایج‌ترین مشکلات سیستم گوارشی است، نقش مهمی دارد. این ماده مغذی می‌تواند مانند یک مسهل طبیعی عمل کند.

قرص نیچر فیت برای چیست؟

شرکت داروسازی دیموند قرص Nature Fit را با هدف کمک به لاغری و کاهش وزن راحت‌تر تولید کرده است. در این مکمل لاغری، خواص جو دو سر نقش اصلی را در تأمین کمبودهای تغذیه‌ای و کنترل اشتها بازی می‌کند. علاوه بر این، آنتی‌اکسیدان‌های قوی جو دو سر به همراه بتاگلوکان به کاهش کلسترول بد خون (LDL) و شکستن سریع‌تر چربی‌ها در بدن کمک می‌کند. این کار از طریق افزایش ترشح صفرا در بدن عملی می‌شود.

ویتامین‌های B5، B6، فولیک اسید، آهن و زینک موجود در کپسول جو دو سر نیچر فیت، سبب رفع یکی از اصلی‌ترین عوارض رژیم‌های لاغری، یعنی ریزش مو، نیز می‌شوند. این ترکیبات و سایر مواد مغذی جو دو سر برای تقویت و جوانسازی پوست نیز مؤثر هستند.

فایده دیگر قابل توجه قرص نیچر فیت تاثیر بر درمان یبوست است. این قرص می‌تواند فیبر مورد نیاز برای سلامت روده‌ها را تامین کند و به دلیل نداشتن عوارض جانبی، به عنوان درمان‌کننده یبوست در دوران بارداری و شیردهی نیز کمک‌کننده خواهد بود.

فواید قرص نیچرفیت

مهم‌ترین فواید و ویژگی‌های قرص نیچرفیت را می‌توان به صورت زیر بیان نمود:

  • کمک به کاهش اشتها و کاهش وزن
  • تامین مواد مغذی مورد نیاز برای لاغری سالم
  • کنترل کلسترول و قند خون
  • تامین فیبر برای سلامت روده‌ها و رفع یبوست
  • رفع یبوست بدون عارضه در بارداری و شیردهی
  • اثرگذاری بیشتر در زمان کوتاه
  • کاهش عوارض جانبی به دلیل فرمولاسیون نوین

قرص نیچرفیت برای لاغری

در سال‌های اخیر رژیم لاغری جو دو سر بسیار محبوب شده است چرا که یک روش سریع و موثر برای کاهش وزن می‌باشد. قرص نیچرفیت برای لاغری از خواص جو دو سر بهره گرفته است که سرشار از فیبر محلول در آب می‌باشد. از آنجایی که جو بسیار آهسته هضم می‌شود، افراد برای مدت طولانی‌تری احساس سیری می‌کنند، در نتیجه به جلوگیری از گرسنگی کمک می‌کند. همچنین فیبر موجود در جو دو سر باعث کنترل اشتها شده و میل به غذا خوردن را بسیار کاهش می‌دهد.

در جو دو سر ماده‌ای به نام بتاگلوکان وجود دارد که به هضم دیرتر غذا کمک می‌کند. تحقیقات نشان داده است که استفاده از جو دو سر در رژیم لاغری باعث افزایش سرعت چربی‌سوزی نیز می‌شود. بتاگلوکان موجود در جو دوسر، هورمونی را ترشح می‌کند که این هورمون باعث چربی‌سوزی می‌شود.

در واقع جو دو سر به دلیل جذب کمتر انرژی و کربوهیدرات، کنترل اشتها و افزایش متابولیسم بدن می‌تواند در تاثیر قرص نیچرفیت برای لاغری و کاهش وزن موثر عمل کند.

خرید قرص نیچرفیت دیموند
جهت خرید قرص نیچرفیت برای لاغری اصولی از طریق کاهش اشتها و کنترل وزن کلیک کنید.

طریقه مصرف قرص لاغری نیچرفیت

جهت اطلاع از طریقه مصرف قرص نیچرفیت برای لاغری و سایر کاربردهای آن، بهتر است با پزشک خود و یا داروساز مشورت نمایید. در صورتی که نسخه خاصی برای شما تجویز نشده است، می‌توانید از برگه راهنمای این محصول کمک بگیرید.

قرص لاغری نیچرفیت برای مصرف بزرگسالان در نظر گرفته شده است و کودکان زیر ۱۸ سال بدون مشورت با پزشک مجاز به استفاده نمی‌باشند. جهت مصرف این محصول می‌توانید روزانه ۴ عدد کپسول را قبل از وعده‌های غذایی همراه با آب میل کنید.

درمورد مصرف قرص نیچرفیت در بارداری و شیردهی تاکنون عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است. با این حال بهتر است نیچر فیت را همانند سایر داروها زیر نظر پزشک مصرف کنید، تا خطری متوجه مادر یا فرزند در این دوران حساس نباشد.

بهترین زمان مصرف قرص نیچرفیت

در صورتی که از قرص نیچرفیت برای لاغری و کاهش وزن استفاده می‌کنید، بهترین زمان مصرف نیم ساعت قبل از ناهار و نیم ساعت قبل از شام می‌باشد. در هر مرتبه ۲ عدد کپسول را همراه با حداقل ۲۵۰cc الی ۵۰۰cc آب ولرم میل کنید.

اگر از قرص نیچر فیت برای رفع یبوست استفاده می‌کنید، زمان مصرف این محصول باید ۲:۳۰ الی ۳ ساعت قبل از ناهار و شام باشد. در هر مرتبه ۲ عدد کپسول را همراه با آب ولرم میل نمایید.

عوارض قرص نیچرفیت

در صورتی که مطابق با میزان توصیه شده قرص نیچرفیت را مصرف کنید، هیچ‌گونه عوارض جانبی مشاهده نمی‌شود، مگر در کسانی که نسبت به جو دو سر یا مواد به کار رفته در این قرص حساسیت داشته باشند.

بر خلاف ارزش تغذیه‌ای بالای سبوس جو دو سر در قرص نیچرفیت، این گیاه دارای ترکیب ضدتغذیه‌ای به نام اسید فیتیک است که در حجم بالا می‌تواند برای بدن انسان مشکلاتی از جمله بروز پوکی استخوان، کم خونی ناشی از فقر آهن و کاهش رشد و نمو بدن را به دنبال داشته باشد. با مطالعاتی که توسط تیم تحقیق و توسعه شرکت داروسازی دیموند در این زمینه انجام شده است، در تولید قرص نیچرفیت از سبوسی که میزان اسیدفیتیک آن تا محدوده استاندارد کاهش یافته است (سبوس فرآوری شده) استفاده شده است. از همین رو این قرص عوارض جانبی بسیار کمی داشته و این مسئله می‌تواند یکی از تفاوت‌های قرص نیچرفیت با محصولات مشابه باشد.

جمع بندی‌

در این مقاله با خواص و فواید قرص نیچرفیت برای لاغری آشنا شدیم و نحوه مصرف آن را به طور کامل بیان کردیم. همانطور که مشاهده کردید، نیچر فیت فقط در زمینه کاهش وزن کاربرد ندارد و اثر ضد یبوست آن نیز به خصوص در یبوست بارداری و شیردهی قابل توجه است. قرص نیچرفیت برای کمک به کاهش اشتها و کنترل کلسترول و قند خون نیز به کار می‌رود.

شما می‌توانید جهت خرید انواع مکمل‌های کاهش وزن از جمله قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه به لینک دسته بندی زیر مراجعه نمایید.

خرید بهترین قرص لاغری

هر سوال دیگری در مورد مکمل‌ها و محصولات گیاهی ما داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

نظرات درباره قرص نیچرفیت چگونه است؟

قرص نیچرفیت یک فرآورده گیاهی است که می‌تواند به کاهش اشتها کمک کند و بدون عوارض جانبی در کنترل وزن تاثیر داشته باشد. این قرص به تامین مواد مغذی مورد نیاز برای افرادی که رژیم لاغری دارند کمک می‌کند. اغلب نظرات درباره قرص نیچرفیت مثبت بوده و در صورت مصرف طولانی‌مدت نتیجه بهتری حاصل شده است.

قرص نیچرفیت در بارداری قابل استفاده است؟

تا کنون عارضه جانبی درمورد استفاده از قرص نیچرفیت در بارداری گزارش نشده است، با این حال بهتر است در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف این قرص با پزشک خود مشورت نمایید.

قرص نیچرفیت برای چیست؟

از قرص نیچرفیت می‌توان برای تامین مواد معدنی و ویتامین‌های گروه B برای افرادی که رژیم لاغری دارند، استفاده کرد. این قرص در کاهش اشتها و بهبود متابولیسم نیز موثر شناخته شده است و می‌تواند موجب کنترل وزن شما بشود. قرص نیچرفیت دارای خاصیت مسهلی نیز هست و در رفع یبوست به کار می‌رود.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

6 دیدگاه دربارهٔ «فواید قرص نیچرفیت برای لاغری»

  1. با عرض ادب و درود،سوال بنده اینکه آیا مصرف طولانی مدت این دارو باعث تنبلی روده نمیشود؟ویا مصرف طولانی مدت عارضه ای ب بدن نمیرساند،؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام نیچرفیت محتوی سبوس جو دوسر است. بر خلاف محصولات حاوی گیاه سنا، مصرف طولانی مدت نیچرفیت تنبلی روده ایجاد نمی کند. همچنین مصرف طولانی مدت این محصول عارضه جانبی قابل توجه دیگری نیز ندارد.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز 

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      آیا این کلاهبرداری است که “کپسول سبوس جو دوسر”، “سبوس جو دوسر” داخلش داشته باشد؟
      همانطور که در این صفحه نوشته شده و روی بسته بندی و بروشور نیچرفیت هم آمده است، نیچرفیت محتوی سبوبس جو دوسر است و ترکیبات دیگری ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام بین کپسول زنوور یا ونوستات و قرص نیچرفیت تداخلی گزارش نشده است.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط